Validacija zahteva

Molimo da nam dostavite informacije da potvrdimo vlasništvo i potvrdimo svoj zahtev.
Nedostaju likovi: 50
Ok, poruka je poslata.
Poruka nije poslata.

Traži

Počnite da kucate ono što tražite.

Ne znaš kuda?
Kliknite i pregledajte najvažnije...

Kategorije

Regioni

Vertikala „Grad i odluke“ služi građanima Zrenjanina i okoline: jasno, tačno i bez navijanja objašnjavamo javne odluke, budžet, tendere, planove, saobraćajne promene i sve što utiče na svakodnevni život.

1) Načela

  • Faktografija > mišljenje: prioritet su dokumenti, zapisnici, ugovori, službeni listovi i zvanični podaci.
  • Jasna korist: svaku vest prevodimo u „šta to znači za građane i kada stupa na snagu“.
  • Transparentnost: navodimo izvor i link ka dokumentu; ako dokument nije javan – objašnjavamo zašto.
  • Odvajanje žanrova: VEST / OBJAŠNJENJE / ANALIZA / OP-ED (opinion se retko objavljuje i jasno je označen).

2) Izvori i verifikacija

  • Primarni: službeni list, gradska veća/skupština, javna preduzeća, javne nabavke, budžetski dokumenti.
  • Sekundarni: saopštenja, konferencije, izjave – ne objavljujemo „sirovo“, već faktografski sa kontekstom.
  • Svaka sporna činjenica dobija drugi izvor ili napomenu „nije potvrđeno“.

3) Pravo na odgovor i ispravke

Subjekti teksta imaju pravo na odgovor u razumnom roku. Ispravke grešaka objavljujemo vidljivo na kraju teksta, sa datumom izmene i opisom korekcije.

4) Oglašavanje i interesne veze

Politički oglasi i plaćena saopštenja su označeni kao PLAĆEN SADRŽAJ. Oglasi ne utiču na uređivačke odluke. U slučaju potencijalnog sukoba interesa – navodimo napomenu u tekstu.

5) Komentari i moderacija

Komentari na tekstovima ove vertikale su po difoltu moderirani, bez govora mržnje i ad hominem rasprava. Kršenja se uklanjaju bez dodatnog upozorenja.

6) Kontakt

Prijavite ispravku, pošaljite dokument ili pitanje: redakcija@info023.rs. Za prijavu komunalnog problema pogledajte Servisne informacije ili Lokalni vodič.

Postavite pitanje gradskoj službi






    [acceptance* privacy] Saglasan/sna sam da Info023 prosledi pitanje nadležnima radi dobijanja odgovora.