Validacija zahteva

Molimo da nam dostavite informacije da potvrdimo vlasništvo i potvrdimo svoj zahtev.
Nedostaju likovi: 50
Ok, poruka je poslata.
Poruka nije poslata.

Traži

Počnite da kucate ono što tražite.

Ne znaš kuda?
Kliknite i pregledajte najvažnije...

Kategorije

Regioni

Završetak očitavanja vodomera u naseljenim mestima oko Zrenjanina

Javno komunalno preduzeće „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin najavilo je da će do kraja novembra biti završeno poslednje ovogodišnje očitavanje vodomera u preostalim naseljenim mestima na teritoriji grada. To znači da ulazimo u završnu fazu kontrole potrošnje vode pre zimskog perioda kada se vodomeri ne očitavaju redovno.

Gde se još obavlja očitavanje vodomera?

Prema zvaničnom obaveštenju, očitavanje vodomera u novembru se završava u sledećim naseljenim mestima: Elemir, Melenci, Perlez, Farkaždin, Belo Blato, Orlovat, Tomaševac i Taraš. U Zrenjaninu i ostalim selima očitavanje je već završeno.

Koliko često se očitavaju vodomeri?

Na osnovu odluke Skupštine grada Zrenjanina, vodomeri za fizička lica u individualnim domaćinstvima očitavaju se dva puta godišnje, odnosno na svakih šest meseci. Kod pravnih lica i korisnika u zgradama kolektivnog stanovanja očitavanje se obavlja svakog meseca.

Kako ćete biti zaduženi na računu?

Svi korisnici kojima tokom novembra bude očitan vodomer biće na novembarskom računu zaduženi na osnovu stvarno očitanog stanja. Ostali korisnici biće zaduženi akontativno, tj. prema prosečnoj potrošnji iz prethodnog perioda ili na osnovu ranije prijavljenog stanja. Na samom računu jasno je naznačeno da li je zaduženje po očitanom, prijavljenom ili prosečnom stanju.

Obaveze korisnika tokom očitavanja

Ekipe JKP „Vodovod i kanalizacija“ su na terenu svakog radnog dana od 8 do 14 časova. Korisnici su u obavezi da omoguće pristup vodomeru i da uklone sve što otežava ulazak u šaht – poklopce, predmete, zemlju, lišće i slično.

Ukoliko u trenutku dolaska čitača niste kod kuće ili vodomer nije dostupan, biće vam ostavljeno pismeno obaveštenje sa instrukcijama kako da sami prijavite stanje. Pošto je ovo poslednje očitavanje u godini, na osnovu kog se formiraju akontacije za zimski period, iz preduzeća apeluju da korisnici obavezno postupe po dobijenom obaveštenju.

Kako možete sami da prijavite stanje vodomera?

Korisnici koji žele da i tokom godine precizno prijavljuju potrošnju mogu da jave stanje vodomera svakog meseca u periodu od 20. do 25. u mesecu, na jedan od sledećih načina:

  • Telefonom radnim danima od 7:30 do 13:30 na brojeve: 023/535-773 ili 023/530-344.
  • SMS porukom na broj 064/811 60 99 (0–24 h).
  • Mejlom na adresu: sluzba.ocitavanja@vikzr.rs (0–24 h).

Pri prijavi je potrebno navesti: ime i prezime, tačnu adresu i mesto stanovanja, kao i trenutno stanje vodomera.

Zašto je važno da stanje bude tačno?

Tačno očitavanje ili prijava stanja vodomera znači da plaćate račun prema stvarnoj potrošnji, izbegavate neprijatna iznenađenja kod naknadnog usklađivanja, a ujedno pomažete preduzeću da preciznije plinira sistem vodosnabdevanja. Posebno u zimskom periodu, kada su vodomeri teže dostupni i nema redovnog očitavanja, ovu obavezu vredi shvatiti ozbiljno.

Gde da pratite dodatne informacije?

Više detalja dostupno je na zvaničnom sajtu JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin, u sekciji vesti, kao i na njihovim kontakt telefonima i info linijama. Zvanično obaveštenje o završetku očitavanja vodomera u naseljenim mestima možete pročitati na sajtu preduzeća.

Za još važnih servisnih informacija za Zrenjanin i okolinu, obavezno pratite kategoriju Servisne informacije – Zrenjanin i okolina na portalu Info023.rs.